Events

FAQ

FAQ

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Q: Jeg kan ikke bestille det antal jeg ønsker
A: Man kan ikke bestille mere end vi
har på lager. Hvis du indtaster mere end lagerbeholdningen nedjusteres antallet
automatisk. Kontakt os evt. for at høre
hvornår vi kan levere det ønskede antal.

Q: Jeg kan ikke bestille en vare – indkøbskurven er tom
A: Dette kan ske ved varer hvor man skal vælge en størrelse hvis
man trykker “Læg i kurv” uden at have valgt en størrelse. Først vælges
størrelsen, dernæst trykkes “Læg i kurv”.

Q: Hvad koster fragten ?
A: Se her.

Q: Kan jeg returnere/fortryde mit køb
?
A: Ja, der er 14 dages returret, se mere her.

Q: Hvor hurtigt kan I levere ?
A: Vi har langt de fleste af de varer vi sælger på lager til omgående
levering. De få varer der skaffes hjem ved bestilling er tydeligt markeret ved
produktet i shoppen. Avanceret lagerstyring sikrer at det der kan købes på
shoppen svarer til vores lagerbeholdning, vores lagerstyring sikrer således at
du har en høj grad af sikkerhed for at vi er leveringsdygtige af de varer du har
købt.
Bestillinger som foretages inden kl. 12.00 på hverdage, vil blive afsendt samme dag. Se mere her.

Q: Hvor sikker er betalingen ?
A: Betalingen er sikker. Alle betalingsoplysninger sendes krypteret til PBS, det er
således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Tika/drengeunivers.dk eller andre har mulighed for at læse betalingsoplysningerne.
Vores betalingsløsning er krypteret og godkendt af PBS.
E-mærket er tildelt drengeunivers fordi vi lever op til
lovgivningskrav og e-handelsfondens særlige krav om korrekt og etisk adfærd på
nettet. Læs mere

Q: Pakker I gaver ind ?
A: Ja, se mere under gave-indpakning i menu’en til venstre.

Q: Opkræver I gebyr ved brug af
betalingskort ?
A: Nej.

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål
er du meget velkommen til at kontakte os. Se hvordan her.